پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140175
کسي براي خريد جلو نمي آيد
تاریخ انتشار : 1393/10/24 09:19:48
نمایش : 1270
رئيس اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال گفت: با اين شرايط که براي فروش استقلال و پرسپوليس گذاشته‌اند کسي جلو نمي‌آيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عزيز‌الله محمدي رئيس اتحاديه باشگاه فوتبال در صحبت‌هاي خود اظهار داشت: تيم ملي بعد از ۴ سال بازي‌هاي تدارکاتي نداشت. بازي‌هاي تورنمنت را در دوران پورحيدري داشتيم و روز به روز بهتر شديم. در حال حاضر هم اگر بتوانيم در ۴ بازي نتيجه بگيريم جزو ۴ تيم بالاي گروه مي‌شويم و مي‌توانيم جزو ۴ تيم صعود کنيم.

وي در مورد مراسم امروز گفت: امروز مراسم خيلي خوبي برگزار شد. ميزبان کاپ فوتبال است. ما چند سال است که با هم همکاري مي‌کنيم.

عزيزالله محمدي در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ۶ براي ما ماندگار شده، چرا که ۶ تا گل به کره زديم و ۶ گل به عربستان زديم. ما بازي‌هاي خوبي را در دوران مايلي‌کهن داشتيم و در آن مقطع جوان‌گرايي شد. سال ۹۸ با بازي‌هايي که داشتيم بچه‌ها به خارج از ايران رفتند.

وي در مورد فروش باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: اطلاعات کامل ندارم، اما گويا مبلغي که براي فروش باشگاه پرسپوليس و استقلال مطرح کرده‌اند قرار است ورزشگاه هاي مرغوب‌کار و درفشي فر را نيز بدهند. البته اگر کمپ استقلال و مرغوبکار را بدهند ارزش دارد. بازهم مي‌گويم اين نظر کارشناسي من است، اما با اين شرايط کسي جلو نمي‌آيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html